پیستوله سایه پاش
پیستوله سایه پاش
خرید پیستوله سایه پاش

درمورد پیستوله سایه پاش چه می دانید؟ بررسی مزایا و شیوه نگهداری :

اگر می خواهید بدانید پیستوله سایه پاش چیست، باید در رنگ کاری و نقاشی حرفه ای باشید، زیرا نقاشان حرفه ای صنعتی یا ساختمانی، حتماً باید از این نوع پیستوله استفاده نمایید. همانطور که از اسم آن مشخص است، هدف از استفاده ی این وسیله در زمان های رنگ کاری شیار ها و نقاط حساس با سطح مقطع کم می باشد. با خرید پیستوله سایه پاش می توانید عملیات رنگ کاری را بسیار دقیق و با کیفیت انجام دهید.

این دستگاه علاوه بر رنگ آمیزی قسمت های حساس از ساختمان یا قطعات می‌ تواند در رنگ کاری وسایل کوچک نیز کاربردی باشد. ابعاد کوچک این دستگاه و قابلیت حرکت چرخشی آن سبب شده است، به راحتی برای رنگ کاری سطح مقطع های کم، قابل استفاده باشد. برای رنگ کاری دقیق با کیفیت عالی، می توان همانند پیستوله کاسه بالا از کاربرد آن برای پاشش رنگ، بهره مند شد.

چرا خرید پیستوله سایه پاش؟

یکی از مزایای کاربردی این نوع پیستوله، قابل استفاده برای انواع رنگ مانند روغنی، سیلر، اکریلیک، نیم پلی استر و… از آن است. بهترین گزینه برای استفاده در این پیستوله رنگ های رقیق می باشد که کار رنگ کاری را دقیق تر و با کیفیت تر انجام می شود. پیستوله های حرفه ای، بدنه ای از جنس استیل دارند که، کاملاً ضد زنگ و سبک می باشد. پیستوله ها باید با تمامی شرایط آب و هوایی سازگار باشند و مقاومت بالایی را در مقابل خطرات مواد شیمیایی داشته باشند.

ویژگی های این پیستوله :

پهنای پاشش پیستوله سایه پاش تا حداکثر 7 سانتی متر یا 2 اینچ، از دیگر مزایای این وسیله ی رنگ کاری می باشد، که با پیچ تنظیم پاشش، گستردگی پخش رنگ آن قابل تغییر است. برای ایجاد رنگ متمرکز یا پخش آن روی قسمت های مورد نظر می توان پیچ تنظیم را به عقب و جلو فشار داد.

 برای کنترل حجم خروجی رنگ نیز می توانید از طریق چرخش پشت سوزن اقدام نمایید. پیچی که در کنار ورودی هوای پیستوله تعبیه شده است، به شما در تنظیم فشار هوای ورودی کمک می نماید.

این امکان سبب می شود تا رنگ کار، کنترل بیشتری بر پاشش رنگ داشته باشد. این مزایای عنوان شده برای پیستوله ها، استاندارد است، و اگر می خواهید در کار خود حرفه ای باشید، می توانید برای خرید پیستوله سایه پاش اقدام نمایید.پیستوله سایه پاش مک آسترو، تمام قابلیت هایی که به پیستوله ها اشاره شد را، دارا می باشد و با آزمایشات انجام شده، کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد. به وسیله ی پیستوله سایه پاش مک آسترو می توانید تمام رنگ های قابل پاشش را در سطح مقطع مورد نظر خود، به راحتی اجراء نمایید.

نگهداری از پیستوله سایه پاش :

برای گرفتن نتیجه بهتر، پس از هر بار استفاده از پیستوله حتماً آن را نظافت نمایید، زیرا این کار باعث افزایش طول عمر پیستوله و کارایی بهتر آن می شود. به هیچ عنوان از فشار بالاتر از توان پیستوله استفاده نکنید. از ضربات ناگهانی به پیستوله در هنگام استفاده، خودداری نمایید. نازل و سوزن پیستوله نیز به هیچ عنوان نباید جدا شوند.

خرید پیستوله حرفه ای با برند پیستوله حرفه ای مک آسترو با بالاترین کیفیت برای حرفه ای ترین نقاش ها و مشاغلی که اهمیت به کیفیت ابزار آلات میدهند و می خواهند بهترین کیفیت و متریال را داشته باشند با پیستوله حرفه ای مک آسترو ساخت کشور تایوان مناسب رنگ پاشی و در فروشگاه ابزار رنگ در دسترس عموم است.

شعار ابزار رنگ در تمام طول کار حرفه ایی در مرکز خرید میدان حسن آباد تهران این است که : “کیفیت را گران نخرید”

مطالب ابزار رنگ را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه